Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
is dit een blend/HDR of heb je de lucht selectief verdonkerd? Je ziet namelijk wat halo's en lichte vlekken tussen de takken van de bomen...Bomen blenden is natuurlijk wel niet zo eenvoudig, ik sakker er ook altijd mee...
is dit een blend/HDR of heb je de lucht selectief verdonkerd? Je ziet namelijk wat halo's en lichte vlekken tussen de takken van de bomen...Bomen blenden is natuurlijk wel niet zo eenvoudig, ik sakker er ook altijd mee...
Het is een blend. Contract was té groot om met maar één foto te werken en HDR vond ik niks, dus toch maar een blend geprobeerd... Lang zitten spelen met de "fiattering" om halo's minimaal te houden maar ja, het is een boom met héél veel kale takken...
Bomen met kale takken zijn inderdaad een "merde" oom te blenden...pas op, ik ben er zelf zeker geen expert in, ik blijf er meestal af van zo'n blends...
Comment