Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik begon uw plaatjes echt al te missen. prachtig deze alles klopt.
Het klinkt misschien vreemd en ik heb het zelf nog nooit gedaan bij een van mijn afbeeldingen, maar bij deze plaat dacht ik spontaan "als ik deze afbeelding eens spiegel, zou dit dan nog beter ogen? " en ik heb dat eens gedaan en het moet even wennen maar persoonlijk zou ik durven stellen van wel.
Ik begon uw plaatjes echt al te missen. prachtig deze alles klopt.
Het klinkt misschien vreemd en ik heb het zelf nog nooit gedaan bij een van mijn afbeeldingen, maar bij deze plaat dacht ik spontaan "als ik deze afbeelding eens spiegel, zou dit dan nog beter ogen? " en ik heb dat eens gedaan en het moet even wennen maar persoonlijk zou ik durven stellen van wel.
Ik heb eens lang geleden een foto gespiegeld en doe dat nooit meer ...ook al kan het resultaat in veel gevallen veel beter ogen. Ik had toen ook de foto locatie mee vermeld en er is toen een discussie ontstaan dat ik het landschap niet weergaf zoals het er in het echt uit zag. Indien ik 100% zeker zou zijn dat dit Oostenrijks meer redelijk onbekend was bij anderen op een forum dan zou ik het nog wel eens aandurven....maar die zekerheid heb je dus nooit. Er zijn er al die kunnen zien op welk strand je geweest bent aan de hand van een steen of rots. Bedankt voor je reactie...er zit waarheid in.
Heel mooi, die tak en de spar maken het helemaal af. Ik blijf een beetje zoeken naar wat er links nog te zien zou zijn en vraag me dan af hoe die geweest zou zijn in landschap
De toppen van de sparren en de bergen hebben precies nog wat donkere sporen van de blending ?
Het klopt wat de spiegeling en de kijkrichting betreft, maar ik zal dit ook nooit doen. Dit is de werkelijkheid geweld aandoen omwille van een compositieregel. Als ik echt niet wil dat de compo van rechts naar links loopt, dan neem ik gewoon de foto niet, ipv van hem achteraf te manipuleren.
Ik ben daar heel principieel en streng op voor mezelf...
Comment