Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Paradijselijk mooi
Schitterende compo en zachte pastelkleuren.
'k Was niet echt fan van lange sluitertijd-foto's maar als je op die manier zo'n zacht beeld krijgt kan ik er toch wel van genieten.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Een paradijselijke omgeving heel mooi weergegeven!
De lichte lucht draagt bij tot een bepaalde sfeer, al zie ik die zelf liever donkerder en contrastrijker
Mooie kleuren! Het licht is ook fraai, evenals de beweging in de lucht. De lucht mag wel een tikkie donkerder van mij.
Marc, ik had de lucht gelaten zoals in het origineel, die trouwens geen blend is, want het dynamische bereik paste volledig in het histogram.
Ik heb de lucht nu ietsje donkerder gemaakt, maar vind het al snel te veel. Het doet de lichte, dromerige sfeer iets teniet vind ik, past ook minder met de zachte kleuren in het water imho.
Comment