Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het geheel (onderwerp) spreekt me niet meteen aan. Maar het dynamisch bereik valt me wel op.
Wat dat betreft, in combinatie met een goede compositie (rivier begint uit de hoeken), de scherpte en de mooie kleuren, vind ik de foto technisch wel erg goed.
Technisch is hier inderdaad helemaal niks op aan te merken, eigenlijk zoals we van je gewend zijn .
Compo vind ik echter wat minder, oogt in zijn geheel wat druk.
Puur kwa foto vind ik de bomen een obstructie vormen. De foto is voor mij heel druk en toont niet echt dat het in het regenwoud is. op technisch gebied is er niet op aan te merken want vind de sluitertijd wel echt goed gekozen. maar de foto zegt mij niet veel, toont niet veel.
Comment