Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Up to dune

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Up to dune

Re: Up to dune

Prachtige kleuren. Mooi minimalistisch met een dichte en verre blikvanger om de blik te leiden. Enkel de plaatsing van het plukje gras vind ik wat minder (dicht tegen onderkant). Portretversie of meer naar rechts onder mikken was misschien een optie geweest?
    D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
    500px FaceBook

Comment

Zeer mooi wat compo, ben niet zo zeker van de kleuren, in de lucht ja, het zand nee (beetje te)
      Photography is a way to see the world in detail.
      Fotograaf op rust

Comment

is deze redelijk laat genomen
        vind het een beetje raar kijken met dat licht
        al geeft het wel dat beetje extra aan je foto
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Toch mooie kleuren vind ik. Het gras onderaan staat net iets te dicht bij de onderste rand, ik zou eens een andere uitsnede proberen zonder dat onderste stukje gras.
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

ik vond het zonde voor het stukje gras er af te halen , daar ik het net zo leuk vind dat het gras hier groter is dan de mensen .

Comment

Ik volg hier eigenlijk de comment van Corre1980.
              De compo is voor mij ook zeker geslaagd maar de kleuren en zeker het zand zijn iets minder geslaagd.
              Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
              www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
                Ik volg hier eigenlijk de comment van Corre1980.
                De compo is voor mij ook zeker geslaagd maar de kleuren en zeker het zand zijn iets minder geslaagd.
                Althans is het zand daar in Namibia zeer rood van kleur , ook aan de schaduw van het gras zie je dat we nog met een vrij lage zon zitten en kleurt het zand nog roder dat is een gekend fenomeen in Namibia woestijn .

Comment

Komt zeer bekend over en je hebt hier ook de grootsheid mooi weergegeven
                  Groetjes Hilde
                  http://hildeg.smugmug.com/

Comment

had je 't gras op een snijpunt van de 'derden' gezet zou ie top geweest zijn
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                    X