Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dagje Kalmthoutse Heide V .
Collapse
X
-
-
Re: Dagje Kalmthoutse Heide V .
Tof dat alles hier in dezelfde richting wijst, wolken gras, waterlijn.
Goed gezienNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Voor mij, mooi licht, mooi compo, mooie wolken en mooie kleuren.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Voor mij mag er wat aan de onderkant af : gras is voor mij te prominent aanwezig...nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtVoor mij mag er wat aan de onderkant af : gras is voor mij te prominent aanwezig...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk berichtKalmthoutse Heide lijkt daar onuitputtelijk
knappe reeks al
denk dat de Heide een plaats is waar de natuur constant het meest zichtbaar in beweging is; geen enkel moment is daar hetzelfde .
vorige week wel een grappige opmerking gekregen op 500px "this must be Africa"......tja soms lijkt het er wel een beetje op ....
ondertussen op advies van Frakse,waarvoor wederom mijn dank, een update geplaatst !
Comment
-
-
-
mooi plaatje ik zag gelijk een update en doe dan direct het spelletje zoek de verschillen .
up hoefde voor mij niet ten eerste zag ik eerst geen verschil tot ik ben beginnen lezen naar de commentaren .
ik vind de up geen verbetering daar ik nu witte randen zie aan de rietkraag .
zo zie je smaken verschillen ; dus voor mij is nr 1
Comment
-
Mooi prentje, zie ook niet veel verschil in de update maar ik vind 'em ook niet echt nodig
Comment
Comment