update (bomen links en rechts rechtgetrokken):
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mosterdzaadveld bij zonsondergang
Collapse
X
-
Mosterdzaadveld bij zonsondergang
update (bomen links en rechts rechtgetrokken):
Last edited by Dirtyharry71; 23 oktober 2012, 19:40.Labels: Geen
-
-
Re: Mosterdzaadveld bij zonsondergang
Prachtig kleurenspectakel.
Volg ook betreft de scheve bomen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Update is prachtig!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
schitterende lucht....maar...de bloemen kunnen niet ten volle genieten van de zonsondergang en dat was ook hetgeen ik verwacht had .
jullie zullen vast gemerkt hebben dat ik dit jaar heel wat foto's geplaatst heb van mosterzaad bloemen en eigenlijk wou ik dit ook wel eens fotograferen bij zonsondergang maar had al een vermoeden dat dit niet het beeld zou opleveren
wat ik voor ogen had en het er beetje zou uitzien zoals deze .(de prachtige lucht buiten beschouwing gelaten)
al de lokaties (en ik had er heel wat) lagen in de foute richting voor een mooi effect; hier gaat de zon dus ook onder achter de bomen en dat is spijtig .
ben blij dat ik deze gezien heb en moet me dus niet schuldig voelen dat ik die zonsondergang gelaten heb voor wat het is .
allé mijn gedacht hé ;-)
Comment
-
Update kijkt prettiger.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
heb er ook met zonnestralen op 't veld
mss es voor later
het veld was helderder dan dit in mijn exposure
maar wou 't realistischer houden
daarom wat verdonkerdLast edited by Dirtyharry71; 23 oktober 2012, 22:59.
Comment
-
-
Comment