Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
het was er inderdaad heerlijk genieten gisteren in een goed gezelschap
deze is echt mooi geworden Eddy
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Toen ik het beeld voor ogen zag wat ik wou heb ik de camera laag bij de grond opgesteld en de belichting ingesteld.
Na ruim een half uur dan toch eindelijk die éne foto kunnen nemen zonder mensen op want het was er heel druk.
Op 2 niveau's en vanuit liefst 4 verschillende hoeken liepen de mensen voortdurend het beeld in.
Enkele voorbijgangers wensten me veel succes met het wachten, "die zit er vanavond nog" hoorde ik zelfs iemand zeggen .
Grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment