Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vroeg in de morgen zag ik dat de zonsopgang er veelbelovend uitzag. Snel, snel uit de camper naar de waterkant gelopen en genieten maar. Toen de zon bijna bovenkwam kreeg ik het gezelschap van een paar dolfijnen, jammer genoeg te ver weg om ze te kunnen vastleggen op foto.
Last edited by Red Falcon; 20 oktober 2012, 22:50.
Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6DO IS USM Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS
In dezelfde aard dan die andere (van iets later).
Ik kan hier hetzelfde op zeggen, maar op de één of andere manier vind ik dit beeld mooier.
Zal wel aan de mooie spiegeling en compo liggen.
Oorspronkelijk geplaatst door UytterhoevenBekijk bericht
Zo slecht?
Absoluut niet !
Alleen denk ik dat je niet tot het selecte clubje behoort dat denkt hier het alleenrecht te hebben om te posten en commentaar te geven...een andere verklaring kan ik er niet aan geven.
Alleen denk ik dat je niet tot het selecte clubje behoort dat denkt hier het alleenrecht te hebben om te posten en commentaar te geven...een andere verklaring kan ik er niet aan geven.
Moderator Warning:
Is het soms uw bedoeling hier tweedracht te komen stichten? Dit is uw eerste bericht in de fotohoek en direct ten aanval.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment