Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pink sunrise @ Karamea Beach

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pink sunrise @ Karamea Beach

Moderator Note: Heren, hou a.u.b. op met deze discussie in de fotohoek. Regel onenigheid per PM. Dank voor jullie begrip.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Moderator Note: Heren, hou a.u.b. op met deze discussie in de fotohoek. Regel onenigheid per PM. Dank voor jullie begrip.
      Allez das nu toch wel een straffe uitspraak...
      Vind het mooi eigenlijk dat er iemand zich probeerd in alle eerlijkheid probeerd te verdediggen t.o.v iemand die ongevraagd een bewijs van " het beter te kunnen" vraagt en dus niks ter zake doet.
      Vind het ook een eerlijk en recht antwoord. Maar het blijft maar duren en dat vind ik altijd jammer.
      Ik heb dit ook de laatste maanden in de gaten dat dit meer en meer voorkomt.
      Je zou voor minder nog op het forum komen.

Over de foto dan.
      Tja ik kan het niet beter verwoorden wat Bruno schreef en daarom vind ik deze foto ook een " zoveelste" registratie over NZ die voor mij ook niet meer is maar daarom ook niet minder. Alles zit perfect op zijn plaats maar het is zoals een foto zoals velen.

De laatste tijd heb ik geleerd dat je maar beter met iets origineels kan brengen dan steeds die zelfde beelden van mijn streek.
      Daarom ben ik er bijna mee opgehouden. Maar steeds wil ik terug gaan voor mezelf om effe alles van me af te zetten..
      Ik ga alvast nadenken voor ik nog iets post. Daar kan je van opaan.
      De reeks van Schulen zal de laatste geweest zijn die ik hier gepost heb. Ik merk dat de mensen wat uitgekeken zijn en die boodschap komt zeer duidelijk over...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Vind het mooi eigenlijk dat er iemand zich probeerd in alle eerlijkheid probeerd te verdediggen t.o.v iemand die ongevraagd een bewijs van " het beter te kunnen" vraagt en dus niks ter zake doet.
        Vind het ook een eerlijk en recht antwoord. Maar het blijft maar duren en dat vind ik altijd jammer.

Over de foto dan.
        Tja ik kan het niet beter verwoorden wat Bruno schreef en daarom vind ik deze foto ook een " zoveelste" registratie over NZ die voor mij ook niet meer is maar daarom ook niet minder. Alles zit perfect op zijn plaats maar het is zoals een foto zoals velen.

De laatste tijd heb ik geleerd dat je maar beter met iets origineels kan brengen dan steeds die zelfde beelden van mijn streek.
        Daarom ben ik er bijna mee opgehouden. Maar steeds wil ik terug gaan voor mezelf om effe alles van me af te zetten..
        De reeks van Schulen zal de laatste geweest zijn die ik hier gepost heb. Ik merk dat de mensen wat uitgekeken zijn en die boodschap komt zeer duidelijk over...
        hey pascal wat nu mijne man.... gewoon lekker blijven posten en niet teveel aantrekken van de kindertuin (waar mij bd soms doet aan denken... sorry voor de straffe uitspraak, maar ....je kent het al "le comportement du coq".... met dit verschil dat op bd de haan niet alleen bij de hennen zit...)
        nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
          hey pascal wat nu mijne man.... gewoon lekker blijven posten en niet teveel aantrekken van de kindertuin (waar mij bd soms doet aan denken... sorry voor de straffe uitspraak, maar ....je kent het al "le comportement du coq".... met dit verschil dat op bd de haan niet alleen bij de hennen zit...)
          Ik heb dat al een paar keer aangehaald maar je zou voor minder....
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Als zo'n foto al "gewoon" en "veel gezien" overkomt, dan moet ik hier inderdaad ook niet te veel meer posten...

Ik dacht dat het de bedoeling was om elkaar van foto's te laten genieten, en fun te hebben !
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht

Over de foto dan.

Moderator Note: Wat krijgen we nu?????????
              Ik kies voor niemand partij, dat zou jij toch moeten weten!

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Moderator Note: Wat krijgen we nu?????????
                Ik kies voor niemand partij, dat zou jij toch moeten weten!
                Even ter verduidelijking Luc. Het gaat niet om jou maar over je opmerking. Ik ken je ondertussen ook als aangenaam persoon en weet dat jij de doodeerlijkste mens bent van dit forum di ALTIJD onpartijdig blijft en diplomatisch maar nu vond ik d discussie juist terecht en om reden tot verdediging. Misschien heb ik me wat te kort door de bocht begeven maar was zeker niet op jou bedoeld. Ik zal niet verder via dit topic off topic blijven. Je krijgt de rest via pm...
                Clear?
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                  Als zo'n foto al "gewoon" en "veel gezien" overkomt, dan moet ik hier inderdaad ook niet te veel meer posten...

Ik dacht dat het de bedoeling was om elkaar van foto's te laten genieten, en fun te hebben !
                  Maar Danny toch.. Je weet genoeg wat ik bedoel.. No self pitty please.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

't Is een heel mooie foto
                    vriendelijke groeten, Kurt
                    Mijn foto's
                    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

On topic (mag toch hoop ik): ik vind dit een heerlijke prent, mede door de eenvoud, de simpele maar effectieve compositie en de prachtige pastelkleuren... En ik ga niet vergelijken, want deze kan heel goed op zichzelf staan.
                      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Scherp gezien die compo, het lijnenspel valt direct op! Aangename, warme kleuren...
                        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                        500px FaceBook

Comment

Working...
                        X