Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Two worlds

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Two worlds

2 verschillende werelden vlakbij elkaar. Je stijgt op en gaat door de wolken en soms is dat echt adembenemend wat je dan ziet . Dat moet ik delen natuurlijk.

Gr Tony

Met vriendelijke groet,
    Tony de Hond
    www.xclusiveballonvaarten.nl

Re: Two worlds

Ik snap het gevoel dat je wil weergeven, maar ik vind het niet terug in de foto als ik eerlijk mag zijn. Gewoon omdat er weinig te zien is naar mijn gevoel. Je ziet wel land er onder maar het is maar een kleine opening. Die luchtballon in de verte vind ik dan weer wat te ver staan om bij te dragen tot het beeld. Ik zou zelfs overwegen om die zeg te clonen.
    Niet slecht bedoeld, ben gewoon graag eerlijk in mijn comments...
    facebook

500px

Comment

Zal ik dan de titel veranderen..... Je probeert een titel bij een foto te verzinnen. Het gaat om de foto en de ervaring.
      Ik maak 100 vaarten per jaar en dat al heel veel jaren. Ik bedoel te zeggen zo'n foto maak je zelden. En is imo gewoon prachtig. Heb er verschillende natuurlijk met ballon, zonder. Andere hoek enz enz. Maar deze sprak mij het meeste aan. Natuurlijk moet je eerlijk zijn in je comments maar je rekent de foto af op de titel. Een normale ondergrond met wijds blikveld heb ik er letterlijk bijna 50.000 op mijn pc staan. Is niet bijzonder. En geloof me, ik spreek uit ervaring. Zo'n uitzicht wel.

Gr Tony
      Met vriendelijke groet,
      Tony de Hond

Comment

Blij dat je het sportief opvat . En ik reken je foto niet af op de titel hoor
        Wat ik wou zeggen is dat zo'n beeld, zo'n herinnering fantastisch moet zijn als je zelf in die balon zat. Ik heb er nooit in gezeten en kan er alleen maar van dromen. Maar het is een beetje zoals een foto van je zoon of dochter bv die voor de eerste keer iets doet. Heel mooie herinnering van een geweldige ervaring, maar meestal fotografisch gezien meestal niet zo bijzonder voor buitenstaanders omdat zij de context missen. Heel cru gezegd, kon deze foto ook genomen zijn uit een vliegtuig bv of helicopter en dan verliest dit beeld aan kracht.Had hier bv nog de rand van de mand op gestaan dan had je een ander verhaal gehad. Dan had je de kijker mee verplaatst in jouw wereld en gevoel waardoor de foto krachtiger zou worden. Een beeld waarbij je denkt: damn, dat moet zalig zijn in zo'n balon om boven de wolken te vliegen. Nu zie ik alleen een foto van op grote hoogte genomen.
        Ik hoop dat ik wat duidelijk heb kunnen maken wat ik bedoelde. Nogmaals, kritiek is opbouwend bedoeld en uiteraard puur persoonlijk. Iemand anders zal wellicht een andere mening hebben....nu het belangrijkste is dat jij tevreden bent met je foto. De rest is bijzaak...
        facebook

500px

Comment

mooi shot en idd zie je ni zo vaak
          mss graag een reekske met ook es iets vd ballon erbij
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Zo gebeurt het nooit en zo 2x achter elkaar. Vandaag was het weer zo mooi en hing de bewolking precies goed. Niet te hoog en niet te dik. Perfect gewoon dus heb er vandaag eentje genomen met ieman die een foto neemt met zijn phone en dan het uitzicht. Zit nog even te twijfelen in welke categorie.
            Met vriendelijke groet,
            Tony de Hond

Comment

Ik begrijp Cytochrome in zijn commentaar. Een unieke ervaring maar fotografisch (het beeld 'an sich' voor wie er niet bij was) is het geen hoogvlieger (vergeef me de flauwe woordspeling ). Dit soort foto's mist meestal een aandachtspunt (gezien de hoogte zijn die er nu eenmaal niet tenzij je in de bergen zit of een andere vliegend object dichtbij hebt). Ik heb zelf ook zo honderden foto's liggen vanuit een opstijgend vliegtuig. Telkens heb ik een wauw ervaring maar op foto komt het gewoon niet over.
              PS: eventjes de horizon recht zetten?
              D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
              500px FaceBook

Comment

Working...
              X