Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tja, dat kadertje... ik kan volgen, maar heb je een beter voorstel? Ik boord meestal af met z/w, maar hier was dat wit (helemaal niet aanwezig in de foto) te wit, dus heb ik een kleurtje "ge-sample-t" zoals dat zo mooi klink in Photoshopees.
Door het mooie licht op dat wagentje krijgt de foto iets nostalgisch. Ik zie
daarbij een dame in zwart badpak met pijpjes en een meneer met een wit
zwart gestreept badpak. Zoals het ooit was. Lang geleden. Toen de zomer
al begonnen was, in 1912. Mooi meneer. Heel mooi.
Mooi maar dat kadertje doet de foto geen goed.
mvg,
Eddy
Mooi beeld!
Ik volg Eddy wat de kader betreft. Volgens mij heb je hier geen kader nodig. Je hebt voldoende kleurinfo langs de zijkanten om zonder kader te werken of vergis ik mij? Persoonlijk zou ik dat bord op het dak weg shoppen. Het lijdt mijn aandacht af van deze mooie en sfeervolle plaat. Maar genoeg gezeverd, ... tis een schoontje!
“Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson
Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8
Comment