Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
een speciale , maar wel een mooie .
Al kan je er niet aan doen , maar het is jammer dat de wagen niet mooi horizontaal staat , ook de belichting voelt wat kunstmatig aan.
Een vriendin van me heeft hetzelfde type foto als deze. Maar dan zonder de belichtingswerking, dus puur naturel. En het is in mijn ogen een betere benadering als deze.
Dus hetgeen Danny stelt zou ik toch wel opvolgen, want de foto is sterker met een naturelle benadering, imo.
dat donkere heb ik geprobeerd maar eerlijk gezegd zegt het mij niets .
was mij vooral te doen om zoveel mogelijk detail te behouden van de roestige delen
dat ik minder zie in de donkere versie ik had ook de pech dat ik daar op de middag was met zeer hard licht had en niet meer op deze locatie terug kon komen
daar ik nog een eindje verder moest reizen . vandaar heb ik deze in hdr gefotografeerd anders was er te veel contrast tussen wagen en landschap .
en ging er te veel detail verloren . de horizon heb ik recht gehouden maar vond de schuine inval van de wagen juist meer dynamiek geven aan de foto
toch bedankt voor de kritische blikken en commentaren
Ik volg je uitleg wel, maar ik denk dat je hier een beetje een keuze moet maken voor het detail van de auto of het landschap. en persoonlijk zou ik dan ook voor het meer naturelle gaan zodat je ook meer nadruk legt op het landschap.
Maar een mooie orginele foto !
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Ik vind dit schitterend, en ook het feit dat de auto zelf schuin hangt. Het geeft nog meer weer dat het om een verroest wrak gaat op een zeer verlaten plek.
Zelf ben ik dan weer van van HDR bewerkingen dus ik ben ook daar liefhebber van
prachtig, heel mooi standpunt en de schuine auto breekt voor mij wat de lijnen dus voegt dynamiek toe. ik vind wel dat de bovenste streep van de auto iets te licht is.
Comment