Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pancake rocks
Collapse
X
-
-
-
Re: Pancake rocks
Mooi fenomeen, foto is mooi opgebouwd zo met die lagen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
ga voor de pancakes of voor die mooie lucht en de zee.
door het gekozen formaat doen de onderwerpen elkaar hier de das om.
oplossing....landscape ipv portretstand.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtga voor de pancakes of voor die mooie lucht en de zee.
door het gekozen formaat doen de onderwerpen elkaar hier de das om.
oplossing....landscape ipv portretstand.
grt,bouk.
Ik volg
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties !
Ik heb geen landscape versie van deze foto.
Ik heb wel een landscape versie gepost die een paar uur later genomen is : http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ie-434317.html
@Bruno, die verscherping is wschl te wijten een het kleine formaat en de vele details in de stenen, en de wind over het water. Ik heb de gewone verscherping toegepast, en wat terug geschroefd.
Comment
-
Dit lijkt me een heel moeilijk onderwerp om een top-foto van te maken.
Ik vind dit als onderwerp wel leuk om naar te kijken maar wat het wow-gevoel betreft blijf ik wat op mijn honger zitten door gebrek aan een boeiende compo.
Niettemin een leuke foto.
Comment
-
Ik vind hem eigenlijk beter zonder lucht dan komt de nadruk meer op dat speciale natuurfenomeen te liggen waar je nu bovenaan nog haast een Dama-landschapje liggen hebt, zo kijkt het geheel niet prettig voor mijbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtDit lijkt me een heel moeilijk onderwerp om een top-foto van te maken.
Ik vind dit als onderwerp wel leuk om naar te kijken maar wat het wow-gevoel betreft blijf ik wat op mijn honger zitten door gebrek aan een boeiende compo.
Niettemin een leuke foto.
Comment
-
Bedankt voor de reacties !
Kurt,
Lucht uitgebrand?? Welk stuk ? Ik kan het niet zien...Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
'k Zie nu net op mijn groot scherm dat de lucht ook nogal uitgebrand is... is dit een test Danny...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtBedankt voor de reacties !
Kurt,
Lucht uitgebrand?? Welk stuk ? Ik kan het niet zien...
'k Heb de foto net in LR geïmporteerd en 'k zie tot mijn eigen verwondering inderdaad geen blinkies... raar, op mijn laptop leek het ook in orde te zijn maar op mijn imac niet...
't Kan ook aan mij liggen Het heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik een zwarte achtergrond gebruik. Met een witte achtergrond lijkt het ook ok te zijn.
Comment
Comment