Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Torens in de mist
Collapse
X
-
Torens in de mist
Labels: Geen
-
-
Re: Torens in de mist
Soms moet je niet veel zien om toch een sfeervol en zacht beeld te hebben...mooi hoor Kurt!
Gr Pascale
-
Comment
-
Mooie en zachte prent Kurt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtmooi maar ik mis eerlijk gezegd een klein beetje kleur
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtKurt smaken verschillen.. Niks voor mij deze. Sorry.
zal het eens proberen te zeggen met de woorden van Dama die ik gisteren ergens las "durft hier niemand kritisch te zijn ?" (heb natuurlijk de kwaliteiten en verdiensten van Dama niet , maar toch...)
wat ik zie is een uitgebrande voorgrond, een uitgebrande lucht en een wazig tafereel .
vernieuwing en experimenten moeten kunnnen en zijn welkom (ben er trouwens ook niet vies van )
maar dit ?? ....weet het niet hoor .
dit heeft volgens mij niet veel te maken met een landschap in de mist .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtkan mij ook niet bekoren hoor .
zal het eens proberen te zeggen met de woorden van Dama die ik gisteren ergens las "durft hier niemand kritisch te zijn ?" (heb natuurlijk de kwaliteiten en verdiensten van Dama niet , maar toch...)
wat ik zie is een uitgebrande voorgrond, een uitgebrande lucht en een wazig tafereel .
vernieuwing en experimenten moeten kunnnen en zijn welkom (ben er trouwens ook niet vies van )
maar dit ?? ....weet het niet hoor .
dit heeft volgens mij niet veel te maken met een landschap in de mist .
Ik weet ook wel dat dit een foto is die niet iedereen kan aanspreken. Er zit weinig tot geen kleur in en er zijn grote vlakken monotone kleur... is dat vernieuwend... nee dat is het niet.
't Is een foto zoals ik er nog niet zoveel gemaakt heb die verschillende meningen oproept... waarschijnlijk evenveel als er smaken zijn.
en elke mening verdient mijn respect... beter een mening die niet strookt met de mijne dan geen mening
Comment
Comment