Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ge hebt in ieder geval de juiste balans bijna te pakken Eddy wat je platen alleen maar ten goede komt..
Ik zou zeggen tegen velen..doe het maar eens na..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ge hebt in ieder geval de juiste balans bijna te pakken Eddy wat je platen alleen maar ten goede komt..
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Idd..ik zou het niet kunnen!!
Heel mooi hoor..sfeervol, warm van kleur..als ik dit zie zou ik er direct naartoe willen gaan!
Gr Pascale
Idd..ik zou het niet kunnen!!
Heel mooi hoor..sfeervol, warm van kleur..als ik dit zie zou ik er direct naartoe willen gaan!
Gr Pascale
niet overdrijven pascale, dat kun jij zeker en vast...
als je wilt komen, laat het gerust weten we kunnen zeker iets afspreken (is wel heel vroeg dan dat je moet vertrekken... vraag maar aan vinnydizzy)
nu valt dat mee, zonsopgang is rond 7 h.45 en burgerlijke schemering is rond 7 h.10 je moet er dus zijn tussen 6 h.30 6 h.45 (plaats zoeken) voor pascale echter... die moet dan nog van de kust komen tot in zoutleeuw (het vinne)...
Comment