Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gold nuggets
Collapse
X
-
-
-
Re: Gold nuggets
Persoonlijk vind ik deze niet zo'n aangenaam kijkende DOF hebben Danny, mss wanneer de tweede steen ook scherp geweest was?groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtPersoonlijk vind ik deze niet zo'n aangenaam kijkende DOF hebben Danny, mss wanneer de tweede steen ook scherp geweest was?
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Voor mij één van de minderen van je reeks. Ook ik vind dat de DOF te beperkt is. Ik vind het niet aangenaam kijken doordat 2/3e van je foto wazig is.
Kleuren en compo zijn zoals gewoonlijk wel in orde hé.Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
-
-
Te weinig scherptediepte...doet eigenlijk pijn aan mijn ogen....maar wel goed geprobeerd!
Gr Pascale
Comment
-
mooie plaat, mooie kleuren, maar ook bij mij wringt de DOF....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtTe weinig scherptediepte...doet eigenlijk pijn aan mijn ogen....maar wel goed geprobeerd!
Gr Pascalevriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Misschien een gekke gedachte, maar croppen boven onderste steen, zodat je landscape formaat hebt vind ik heel mooi.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties !
Eens een minder klassieke kijkt op seascapes
Comment
Comment