Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
tja....met zo'n weer zijn de meisjes al terug naar huis hé!?
toch weeral iets moois te voorschijn getoverd met de weinige mogelijkheden de dag van vandaag !
Mis wel wat scherpte op het voorste stuk van de branding...Het kan aan het verkleinen liggen...
Wat was de exif trouwens ?
Da's vaak het probleem bij zo'n soort shots... ofwel moet de sluitertijd heel kort zijn, om beweging te bevriezen, ofwel lang genoeg om echt de beweging te suggereren.
Als de tijd net te lang is, en de scherpte is noch mossel noch vis, dan vind ik de "net niet-scherpte" storend.
Doet me altijd denken aan het begin der tijden, toen het leven nog niet uit
zee kwam aangekropen. En tegelijkertijd heeft het iets bijbels. Contradictie
die in onze cultuur zit. Maar wel mooi.
Mis wel wat scherpte op het voorste stuk van de branding...Het kan aan het verkleinen liggen...
Wat was de exif trouwens ?
Da's vaak het probleem bij zo'n soort shots... ofwel moet de sluitertijd heel kort zijn, om beweging te bevriezen, ofwel lang genoeg om echt de beweging te suggereren.
Als de tijd net te lang is, en de scherpte is noch mossel noch vis, dan vind ik de "net niet-scherpte" storend.
Vind de voorgrond toch nog redelijk scherp hoor.
Foto is genomen op f 11 - 0,4 s - iso 100 - 11mm
Comment