Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Misschien wel een abstractje maar hier staat die ook niet slecht hoor!
Het enige wat ik hier zou aanpassen is je horizon...
Gr Pascale
volg wat betreft horizon maar vind het wel knap gedaan; lekker tegendraads (letterlijk dan ;-) ) maar eindelijk eens iets anders !
denk dat je hier meer reacties krijgt dan bij abstract (post daar ook al eens en 't is daar hιιl magerkes)
Ik vind dit een leuke eigen kijk op landschapsfotografie... als dit op die manier gefotografeerd is tenminste... Niet als dit bekomen werd door bewerking...
Ik ben nen raren he
Doet mij trouwens denken aan een opname op een wegzakkend statief
Ik vind dit een leuke eigen kijk op landschapsfotografie... als dit op die manier gefotografeerd is tenminste... Niet als dit bekomen werd door bewerking...
Ik ben nen raren he
Doet mij trouwens denken aan een opname op een wegzakkend statief
Is niet nabewerkt. Is vanaf statief gefotografeerd en bewust horizontaal bewogen.
Heb met meerdere instellingen geexpirimenteerd. Zal er binnenkort nog eentje plaatsen.
Ik vind trouwens dat die 'raren' bijzonder mooie foto's maakt.
Beste Bouk,
Ik heb met meerdere instellingen van alles uitgeprobeerd; zowel met tijden als ook met grijsfilters.
Bij een belichting van 3 seconden heb ik dan wat meer mogelijkheden om, wat betreft de horizontale beweging, te experimenteren.
Ik heb best veel opnames gemaakt, en slechts enkele overgehouden waarvan het resultaat bevalt.
Gr. Jo
Misschien wel een abstractje maar hier staat die ook niet slecht hoor!
Het enige wat ik hier zou aanpassen is je horizon...
Gr Pascale
Beste Pascale,
Ik heb nog even naar de horizon gekeken. Deze staat volgens mijn helemaal recht.
Het lijkt inderdaad van niet, maar daar zijn de hogere golven debet aan.
Ik heb nog even geprobeerd hem 'recht' te zetten, maar dat vind ik niet mooi.
Gr. Jo
Z9 Z 14-24/2.8 Z 70-200/2.8 VR 105/2.8 macro 105mm 1.4 SB900 NiSi Gitzo
Comment