Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dat sterretje is Arcturus en hoort daar in deze tijd van het jaar gewoon te staan. Eventueel zou je deze wat lager kunnen plaatsen in de foto, maar wegclonen zou ik niet doen. Geeft er net iets extra's aan vind ik.
Dat sterretje is Arcturus en hoort daar in deze tijd van het jaar gewoon te staan. Eventueel zou je deze wat lager kunnen plaatsen in de foto, maar wegclonen zou ik niet doen. Geeft er net iets extra's aan vind ik.
Dat weet jij dan wel, maar voor mij is het een storend wit puntje in een overigens erg mooie plaat.
Als een avond uit je jeugd. Toen je nog niet wist hoeveel schoonheid je bij
de keel greep, maar je voelde het al wel. Zoals je ook weet welke verhalen
je moet onthouden als je jong bent, en dat gaat je ganse leven mee. Mooi.
Als een avond uit je jeugd. Toen je nog niet wist hoeveel schoonheid je bij
de keel greep, maar je voelde het al wel. Zoals je ook weet welke verhalen
je moet onthouden als je jong bent, en dat gaat je ganse leven mee. Mooi.
Wat het sterretje betreft. Eerst en vooral zie ik er zeker nog minstens zeven anderen maar Arcturus (dat wist ik ook niet maar blij dat ik weer iets heb bijgeleerd) is de grootste. Ik heb zelf geen problemen met deze natuurlijke ster aan de hemel al trekt ze misschien net teveel aandacht. Ik plaats echter graag een update voor jullie.
Mooi hoor. Maar als je dan toch aan het klonen bent, dan zou ik vooral ook dat vliegtuigspoor weghalen - dat vind ik bijna nog storender in een foto als dit.
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van OostenBekijk bericht
Mooi hoor. Maar als je dan toch aan het klonen bent, dan zou ik vooral ook dat vliegtuigspoor weghalen - dat vind ik bijna nog storender in een foto als dit.
Comment