Update: zandlijntje verwijderd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Finally
Collapse
X
-
-
Re: Finally
Zo'n antwoord had ik verwacht omdat men een klassiek plaatje gewoon is.
Dit is nu juist wat deze foto zo interessant maakt.
Waar moeten die paaltjes eindigen?
Toch ligt het mooie van deze foto in de heerlijke kleuren.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
mooie bewerking.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Bedankt voor de reacties
Het beginpunt van de paaltjes kan ik wel boven de horizon krijgen met een lager standpunt, het eindpunt gelijk krijgen met de horizon of zelfs boven de horizon krijgen zal ni simpel zijn aangezien de hoek die het strand maakt ten opzichte van het zeewater groter is.
Comment
-
-
Ontzettend mooie foto, zonder meer.
Mag ik vragen hoe je dit hebt bereikt?
Ik neem aan dat je de foto hebt genomen met een lange sluitertijd maar hoe heb je de foto daarna bewerkt?
Dat je de lucht en het water hebt gedesatureerd, dat lijkt me logisch....maar dan ben je er nog niet natuurlijk.
Ik ben echt benieuwd om te weten te komen hoe je dit juist hebt gedaan. Hopelijk wil je het met ons delen.
Comment
-
Héél mooi en aangenaam.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtZo'n antwoord had ik verwacht omdat men een klassiek plaatje gewoon is.
A: ben de laatste die op een klassiek plaatje zit te wachten hoor ;-)
Waar moeten die paaltjes eindigen?
A: had ze liever iets vroeger zien eindigen wat de eindeloosheid meer zou benadrukken .
Toch ligt het mooie van deze foto in de heerlijke kleuren.
A: volledig met akkoord; heb ik trouwens ook gezegd en alle bewondering voor de afwerking .
Grtz, RF
Comment
-
Niet te persoonlijk opvatten shantiguru, of u dat nu zei over die paaltjes of een ander doet er niet toe, maar om de één of andere reden had ik dit wel verwacht.
Mocht ik u gekwetst hebben gelieve dan mijn excuus te aanvaarden.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtNiet te persoonlijk opvatten shantiguru, of u dat nu zei over die paaltjes of een ander doet er niet toe, maar om de één of andere reden had ik dit wel verwacht.
Mocht ik u gekwetst hebben gelieve dan mijn excuus te aanvaarden.
Grtz, RF
excuses zijn niet nodig; meningen kunnen verschillen en moeten gehoord en gezegd worden anders zou dit forum enkel een plaatjes boek zijn ;-)
Comment
-
Comment