Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Mooie foto, maar euh ... die witte puntjes rond de top van de grootste boom, zijn dat sensorvlekjes?
Excuses voor de late reactie.
Die witte puntjes zijn grote pollen duingras op de duin in de achtergrond. Alles wat je in de achtergrond ziet is zand - er is geen lucht in de foto zichtbaar. Als je heel goed kijkt, dan zie je nog veel meer van dit duingras staan. Het is heel eenvoudig om allemaal weg te halen, maar ik vond het zelf niet echt storend. Maar als meer mensen het verwarrend vinden, dan doe ik dat misschien uiteindelijk alsnog.
Ook weer een locatie waar ik ben geweest.
En één van die magische plaatsen op aarde ... vooral voor een fotograaf.
Dat ik keer op keer stil wordt van je prachtige foto's, moet ik niet meer zeggen.
Ik ben zo, zonder de uitleg al helemaal onder de indruk van je plaat. Maar als ik dan lees wat je bereikt heb ben ik 1) niet verwonderd zoals je ons hier regelmatig "trakteert" en 2) nog méér onder de indruk!
Comment