Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The jetty
Collapse
X
-
-
-
Mathias, Frans, als jullie met toning echt "toning" bedoelen, kan ik alleen maar zeggen dat deze foto recht uit de cam komt, met enkel de schaduwpartijen in de bomen wat opgelicht.
Ik dacht dat het al lang geweten was dat ik niet "defel" aan mijn foto's :-)
Raw on request....
Comment
-
Re: The jetty
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtMathias, Frans, als jullie met toning echt "toning" bedoelen, kan ik alleen maar zeggen dat deze foto recht uit de cam komt, met enkel de schaduwpartijen in de bomen wat opgelicht.
Ik dacht dat het al lang geweten was dat ik niet "defel" aan mijn foto's :-)
Raw on request....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
lol... Ik doelde eigenlijk vooral op dat ponton...daar lijken de kleuren alsof er een soort sepia achtige filter is overgelegd (al weet ik dat jij dit waarschijnlijk nooit zou doen). Ik weet idd dat je niet "foefelt" maar deze foto heeft dit effect wel. Ik vermoed door het contrast van de wat grauwere achtergrond en de lichtere kleuren op dat ponton...
Ook aan de saturatie heb ik niet geroerd... Het was een donkere zwaar bewolkte lucht, en die gaf dat speciale effect.
Ik had een tweede, lichtere opname voor een blend, maar die had ik niet nodig.
Comment
-
Mooi beeld, vind het donkere/bewolkte weer de foto hier veel goed doen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooie sfeer en dieptewerking. Mijn eerste indruk was dat het een HDR of een blend was vanwege de helderheid van de jetty - maar dat is dus niet het geval. Maakt ook niet uit.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichtferme lead-in hé
klasseeos 600 d
lens 18-135 canon 10-22canon
Comment
Comment