Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben hier verschillende malen komen kijken...persoonlijk vind ik dat er nu te veel voorgrond is....ik zou opteren voor een panoramische foto...deel van de onderkant croppen tot waar de watervallen onderaan beginnen...is maar ne voorstel hé!
Anders wel mooi hoor...het weidse..de diepte..de kleuren....knap!
Gr Pascale
Ik ben hier verschillende malen komen kijken...persoonlijk vind ik dat er nu te veel voorgrond is....ik zou opteren voor een panoramische foto...deel van de onderkant croppen tot waar de watervallen onderaan beginnen...is maar ne voorstel hé!
Maar een goed voorstel! Heb hem wel ietsje lager gecropt omdat het bergje links anders in 2 werd gesneden. Merci voor de suggestie!
Pano kijkt een stuk beter dan 't origineel
in de normale versie stoorde mij ook dat weinige beetje lucht rechts boven die berg
in de pano kijkt dat anders doordat de verhoudingen eigenlijk anders worden
Comment