Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Avond in Wissant... heb ik vele herinneringen aan, die ik nu, bij het bekijken
van dit plaatje over me heen laat komen. Herinneringen zijn fijn, fotografie is
fijn. Een mooie foto.
Als jij daar was op zaterdagvanond verleden weekend, dan denk ik dat ik de fotograaf was dat in de weg stond.
Je had me maar moeten wegjagen
Mooie foto
ik had al een vermoeden als ik je foto zag, maar was niet zeker, wegjagen dat durf ik niet, ergens een beetje respect vr elkaar .
Dacht zo van die staat hier al lang rond te draaien.
genoten van de Côte Opal ?
ik had al een vermoeden als ik je foto zag, maar was niet zeker, wegjagen dat durf ik niet, ergens een beetje respect vr elkaar .
Dacht zo van die staat hier al lang rond te draaien.
genoten van de Côte Opal ?
We zijn toegekomen om 16:30h en om 22:00h teruggereden naar Belgie, we hebben tussentijds enkel het stukje strand met de bunkers bezocht.
Heb ook nog even met een fransman wat staan praten, hij vertelde dat ze de bunkers daar hadden gezet omdat ze dachten dat de Engelsen daar gingen aanvallen omdat dit de kortste afstand was tussen EN & FR.
Comment