Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
ze denkt aan hoe ze de volgende foto gaat maken en of deze gelukt is... en ja hij is mooi waar ze niet aan denkt is dat er een dt fout in haar tekstje staat
Ik vind hem heel mooi op de pose na. Is iets te 'geposeerd' met die armen naast het lichaam. Een peinzende of dromerige houding was denk ik meer in overeenstemming met het gevoel van de plaat.
Ze lijkt zich schrap te zetten voor wat komen gaat. Vastbesloten om alles het
hoofd te bieden, maar toch de realiteit niet uit het oog te verliezen. Mooi.
Ik vind hem heel mooi op de pose na. Is iets te 'geposeerd' met die armen naast het lichaam. Een peinzende of dromerige houding was denk ik meer in overeenstemming met het gevoel van de plaat.
Tja...is echt niet gemakkelijk om voor je eigen toestel te poseren....alles moet snel gebeuren...weet ook niet of ik op de juiste plaats stond...en dan moet je nog een aantal sec. niet bewegen.....moeilijk om daar dan volledig te ontspannen. Zal dringend eens modellen moeten vinden
Comment