Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ewel, dat is dik in orde.
Eén ding, maar ik heb daar geen oplossing voor, is dat de horizon voor mij visueel lijkt af te lopen. Ik zou eens durven proberen om een "vals plat" te maken
Ik ga hier niet het verhaal vertellen over hoe hij aan die naam gekomen is want dat weet iedereen.
En het verhaal van Shaun Baker heb ik al gedaan meen ik.
Een mooie foss. 'k Zou Paul zijn voorstel om hem recht te zetten ook wel eens proberen.
En 'k ben toch ook wel benieuwd hoe hij er in kleur uit had gezien.
Niettemin een mooi beeld.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ewel, dat is dik in orde.
Eén ding, maar ik heb daar geen oplossing voor, is dat de horizon voor mij visueel lijkt af te lopen. Ik zou eens durven proberen om een "vals plat" te maken
Het is mij opgevallen dat de Godafoss inderdaad altijd lijkt een beetje af te lopen. Foto's van mezelf die ik weet recht zij gemaakt moest ik achteraf een beetje schuin zetten. Het licht gewoon aan de waterval.
Vind het ne mooie foto...de horizon stoort mij ook een beetje.
Heb je foto wat bewerkt en zal straks hier nog een linkje plaatsen....vind persoonlijk dat er nu hier te weinig details te zien zijn in je donkere partijen. klik hier
Gr Pascale
Vind het ne mooie foto...de horizon stoort mij ook een beetje.
Heb je foto wat bewerkt en zal straks hier nog een linkje plaatsen....vind persoonlijk dat er nu hier te weinig details te zien zijn in je donkere partijen. klik hier
Gr Pascale
Mooie z/w (en daar hou ik echt van) de versie van tantine brengt meer naar voren, al is het op de achtergrond net iets teveel naar mijn smaak.
Bedankt Pascale. Ik apprecieer je input. In de kleurversie heb ik de voorgrond ook lichter gehouden maar in BW hou ik nogal van wat meer contrast. A matter of taste denk ik.
Op verzoek heb ik de kleurversie achter deze link geplaatst. De kleurversie is ook niet gekropt, waardoor de horizon zichtbaar is en het 'scheef gevoel' ook minder is.
Op verzoek heb ik de kleurversie achter deze link geplaatst. De kleurversie is ook niet gekropt, waardoor de horizon zichtbaar is en het 'scheef gevoel' ook minder is.
Bedankt voor de link, Benjamin! Voor mij zijn beide versies (kleur en ZW) heel goed!
Comment