Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
knappe plaat
inderdaad spijtig dat je de verhouding niet kan zien, maar zal niet zo evident zijn op dat uur ook mensen aan te treffen aan het strand
had al gegoolded en de link gezien
Ik mis hier een strakke lijn in...Ben er niet kapot van .
Daarom begrijp ik de opmerking van Jos ook.
De sfeer is wel zeer goed en de sluitertijd goed gekozen.
Allez das mijn persoonlijke mening.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Vind dit toch een prachtplaat hoor . Het is bombastisch, het water is superflou en je hebt geen idee van de grootte...maar net dat (en het onderwerp natuurlijk) maakt het allemaal mystiek.
Had ze eigenlijk ook maar half zo groot ingeschat zeg!
Bedankt voor de reacties !
Kwil hier toch nog een bedenking bij kwijt....
Die boulders hebben bij het zien van de eerste foto meteen iets losgemaakt, dat ik nooit meer kwijt geraakt ben.
Het heeft iets mystieks en buitenaards.
Echter de meeste foto's die ik later te zien kreeg waren de toeristische snapshots, zoals op de foto achter de link.
Ook de meeste mensen die ik aansprak hierover, zagen hier niks in, en raadden ze me meestal aan dit over te slaan.
Ik moest trouwens een serieuze side-trip doen om die ook in mijn rondreis in te passen, maar ik moest die zien.
Toen ik in de vooravond aankwam was ik licht ontgoocheld. De parking stond vol met bussen, en op elke boulder lag, hing, zat, stond of sprong een Japanner, die de hele tijd van die "schaal"foto's namen.
De zon zakte snel, maar het strand liep maar traag leeg. Het was dus echt geduld uitoefenen tot ik de boulders voor mij alleen kreeg.
En plots kwam de mystiek terug die ik voelde bij de eerste foto, en kon ik mijn ding doen.
Ik heb er mij uren geamuseerd, ook 's ochtends toen ik er terug aan het shooten was toen het nog pikdonker was.
Het was voor mij een grote uitdaging om in deze tourist trap de mystiek in de foto te krijgen.
Ik was heel tevreden met de resultaten, en had echt mijn doel bereikt (voor mezelf), en was heel blij dat ik ze toch in mijn planning opgenomen had.
Voor mij leverde dit één van de beste foto's van mijn NZ-trip op.
Maar Ik begrijp jullie reacties dan ook heel goed over die schaalgrootte. :-)
Dit is wat ik net uit de foto wou bannnen.
Iemand die de boulders kent - uiteindelijk zijn ze toch een icoon in NZ - herkent ze meteen op deze foto....
Ik snap je gevoel bij deze schitterende stenen wel Danny.
Chapeau dat je ze op de manier zoals je zelf wou in beeld hebt kunnen brengen. Ik vind het in ieder geval meer dan geslaagd.
Maar 'k ben dan ook een boulderliefhebber of ze nu klein of groot zijn
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment