Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het is voor mij niet zo ambetant meer om naar die supermooie beelden van jou van Ijsland te kijken... want binnenkort ... alleja, 't is te zeggen over enkele maanden
Het is voor mij niet zo ambetant meer om naar die supermooie beelden van jou van Ijsland te kijken... want binnenkort ... alleja, 't is te zeggen over enkele maanden
Lol, denk dat we beter eens een shootingweek organiseren daar. Er zijn er hier nog die "binnenkort "naar Ijsland gaan. Ja 't is een delight daar...op alle vlakken (behalve eten weliswaar ;-))
Lol, denk dat we beter eens een shootingweek organiseren daar. Er zijn er hier nog die "binnenkort "naar Ijsland gaan. Ja 't is een delight daar...op alle vlakken (behalve eten weliswaar ;-))
Hoezo ? Hun hákarl is toch heerlijk ?
Ik heb zo ooit eens ei zo na de Reismarkt omp zeep geholpen door een potje mee te nemen als proevertje voor de die-hards
En ik moet zeggen, naast mijn confrater en IJslandfreak Luc De Cleene zijn er nog een drietal mensen die geproefd hebben.
Enfin, ze vonden ons op de geur alleen al. Het degusteren van hákarl zou moeten worden verheven tot een soort proeve van moed en durf en moeten dienen als basisproef om IJsland binnen te mogen.
Ik krijg toch ook wel zin om naar IJsland te gaan als ik zo'n pareltjes zie.
Ooit komt het er wel van maar ondertussen geniet ik met volle teugen van foto's als deze
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ooit komt het er wel van maar ondertussen geniet ik met volle teugen van foto's als deze
Volg hier....ooit zal ik er ook eens naartoe gaan....hoe meer ik die mooie foto's zie...hoe meer ik verlang om daar op reis te gaan!
Gr Pascale
Moet eerlijk zeggen dat ik het enkel van jou ken. Heb het nergens zien liggen (of toch niet op gelet), laat staan gegeten. Maar blijkbaar is dat niet zo'n aanrader dus
Comment