Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verbrande Aarde - update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verbrande Aarde

De dichtste zwarte brok is wat te zwaar op de voorgrond imho, de rest heeft wel sfeer.
    D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
    500px FaceBook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
      De dichtste zwarte brok is wat te zwaar op de voorgrond imho, de rest heeft wel sfeer.
      volledig mee akkoord...maar als ik zo scroll, een pano zou hier ook wel goed passen!
      facebook

500px

Comment

als ik de diverse comments hier zo lees kan ik het volgende besluiten "het is een foto die iets heeft maar eigenlijk niets heeft" ....en dat maakt het juist interessant en eerlijk gezegd, weet ik ook niet wat ik er over over moet denken; vandaar dat ik hem gepost heb.....ik heb jullie en mezelf aan het denken gezet en dat is ook niet mis !??
        Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

http://shantiguru.1x.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
          ik volg :-)
          dus onderaan croppen ;-)
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Yip, die de helft of 3/4 van de eerste bult eraf. Dan gaan die hoopjes veel beter een diagonaal vormen vanuit de hoek, die de blik het beeld intrekt. Nu stopt die bij de eerste bult.
            D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
            500px FaceBook

Comment

Working...
            X