Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Je kan de platen zeer mooi maken van compositie of anders gezegd gaan zoeken tot je de juiste vind..Wel als je ze zo mooi kan belichten dan speelt voor mij de compo geen rol/
Of je met deze een topper hebt...Voor mij wel allesinds.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Leie of Demer, maakt niet uit,... als ik over de rand kroop was het altijd mooier dan beneden. En dan blik op oneindig naar huis.
Maar dat gras ken ik niet. Snijdt dat?
Bedankt voor de reacties, ja het veel voorkomende comm. van te veel lucht, te veel voorgrond Ik vind het goed zoals hij is en ga er geen pano van maken. Zoals hij is vind ik persoonlijk dat je uitgenodigd word om er in te stappen en naar de mist te gaan. @ Poza zou niet weten wat gras het is en had lange broek aan dus zou niet weten of het snijdt
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
zo zie je maar weer dat smaak en kleur persoonlijk zijn. Voor mij ook ietsje teveel voorgrond, maar ik snap je opzet wel en je bent daar in geslaagd vind ik. Ethetisch gezien mag het wel iets minder zijn.
Comment