Tja....Ik ben in een andere bui..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dromen over zonnebloemen
Collapse
X
-
-
Re: Dromen over zonnebloemen
Ik word er in ieder geval vrolijk van.
Opzet geslaagd dus.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Awel....ik zie het graag...zacht bewerkt....mooi!
Gr Pascale
Comment
-
-
Kijkt héél aangenaam
Mooie kleuren
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Kan de bui en de glow bewerking wel hebben, maar compositorisch vind ik deze wat minder, vooral het gat in het midden en de stengel links die buiten het kader vallen stoort wat. My honest 2 ct hé Pascal....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtKan de bui en de glow bewerking wel hebben, maar compositorisch vind ik deze wat minder, vooral het gat in het midden en de stengel links die buiten het kader vallen stoort wat. My honest 2 ct hé Pascal....
Comment
-
-
ben al een paar keer komen kijken naar deze omdat ik het niet goed wist. De rechterkant vind ik erg knap en knap bewerkt, maar de linkerkant kan me niet boeien. Een beetje te druk denk ik. Denk dat een kleinere DOF nog mss beter was geweest imho...Dan zou die stengel links ook wat meer afsteken van de rest van de plaat en zou het minder storen denk ik...Nu da's mijn bescheiding mening eh Pascal...
Comment
-
-
-
heel mooie bewerking
jammer dat er geen zonnebloem in het midden staat om het gat op te vullen.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
eerste keer komen kijken en ik dacht te rommelig die compo
tweede keer komen kijken en dacht maar die foto heeft toch echt wel iets, dromerig zacht
Wat zal het de derde keer worden
Comment
Comment