Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Verrassende en mooie kleuren die je hier in de foto krijgt. Ik vind het zeker wel een geslaagd beeld. Eén klein minpuntje vind ik de lijn in de lucht van links naar het midden van de foto, maar dan kan jij uiteraard niets aan doen hé.
Groetjes,
Myriam
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Verrassende en mooie kleuren die je hier in de foto krijgt. Ik vind het zeker wel een geslaagd beeld. Eén klein minpuntje vind ik de lijn in de lucht van links naar het midden van de foto, maar dan kan jij uiteraard niets aan doen hé.
Groetjes,
Myriam
Volg hier...reden door lensvertekening.
Gr Pascale
Mooi beeld. Ik zou die geknikte reflecties links wel wegwerken door het deel 'na de knik' weg te clonen. Het valt te veel op en trekt de aandacht wat weg.Voor de rest passen de sterrenhemel en de doorkijk in het water zowel naar sfeer en kleur mooi bij elkaar.
Lucht is prima voor mij, maar ik had het over dat blauwe LICHTJE in het verlengde van de steiger, die juist daardoor alle aandacht krijgt terwijl er veel meer te zien is in het beeld.
Comment