Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
subtiel van kleur, de balen volgen de gebogen lijnen zodat je diepte krijgt, evenwichtige compositie en leuk ritme: mooi!
Zou misschien nog iets van boven van de lucht doen, witte lijn vangt teveel aandacht nu en verstoort de rust in het beeld.
grjts
subtiel van kleur, de balen volgen de gebogen lijnen zodat je diepte krijgt, evenwichtige compositie en leuk ritme: mooi!
Zou misschien nog iets van boven van de lucht doen, witte lijn vangt teveel aandacht nu en verstoort de rust in het beeld.
grjts
Update geplaatst en de witte condensstrepen weggehaald. Bedankt voor de opmerking.
mvg,
Eddy
Moderator Note: Eddy, graag het origineel zichtbaar laten staan. Thx
Mijn origineel stond achter een linkje maar dat mag dan niet, alhoewel ik dit hier gezien en geleerd heb. Sorry, ik dacht dat het mocht.
Enfin dit is nog niet zo erg dan een foto posten aan 1200x800 pixels, die komt in HoF te staan en staat vandaag nog altijd aan 1200pix in Hof.
mvg,
Eddy
Veel om naar te kijken maar wel mooi hoor!
Ik heb zo zitten scrollen...zonder de voorgrond...dus alleen het groen was ook heel mooi geweest.
Gr Pascale
Op zich een mooi plaatje.
Toch vind ik de voorgrond ietske te opgelicht in vergelijking met de lucht. Het oplichten zorgt ook voor minder nuance. Een stopje minder en de hooglichten op de balen hoog wat accentueren zou lekker kijken
Comment