Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Inderdaad zeer mooie lucht, bergtoppen en boerderij. Maar wat is dat op de voorgrond?? Die twee bruine hopen voegen echt niets toe aan het beeld in tegendeel. het wordt moeilijk deze te croppen zodat dat stuk wegvalt.
Wat is er met je mooie handtekening gebeurd ?
ik heb hier zelf foto's liggen met identieke kleuren dus het lijkt me zeker niet onrealistisch. Het enige wat ik niet goed snap is die scherp afgelijne rode vlek op die berg helemaals rechts.
Verder wel een mooie plaat hoor!
De sfeer van de foto is mooi maar de compo is niet m'n ding.
Er is voor mij teveel voorgrond, landscape was misschien beter geweest.
De grote hoop aarde/grind boven de plas staat daar ook wat ongelukkig, die neemt meteen mijn aandacht weg van de rest, precies alsof het het onderwerp is.
.....
De grote hoop aarde/grind boven de plas staat daar ook wat ongelukkig, die neemt meteen mijn aandacht weg van de rest, precies alsof het het onderwerp is.
toch wel een leuk rijtje:
gras/plas/berg aarde/farm/berg in 1 lijn.
grt,bouk.
ik heb hier zelf foto's liggen met identieke kleuren dus het lijkt me zeker niet onrealistisch. Het enige wat ik niet goed snap is die scherp afgelijne rode vlek op die berg helemaals rechts.
Verder wel een mooie plaat hoor!
Dat is een stuk berg die in de directe zonlicht is. Al de rest ligt in de schauw van de berg achter me. Zo iets ziet jij ook hier.
Comment