Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De onscherpe voorgrond is inderdaad wat storend. Wel heel leuk grafisch beeld, daar heb je precies echt oog voor trouwens, volgens mij nog sterker in zwart/wit.
Is toch een foto waar goed over nagedacht is Onscherpe voorgrond met goede compo vanuit de hoek vind ik juist sterk, en ondanks de grootte van het bootje gaat je oog er vanzelf naar toe door de inleidende voorgrond.
Ik vind de idee prima maar het bootje is mij wat klein t.o.v. de rest en een lange onscherpe aanloop stoort mij ook wel in de meeste landschappen, doordat het zulk een plankenpad is wordt die onscherpte in dit geval nog wat benadrukt
voor mij werkt de onscherpte op de voorgrond niet ; had ook liever wat meer contrast gezien .
deze zet ik toch maar op de achterflap van mijn boek
Oei...allé...mag nog blij zijn dat die foto op de achterflap mag staan
Laat mij iets weten wanneer je boek klaar zal zijn...stuur ik de foto van die 2 meisjes op voorwaarde dat je wat reclame voor mij maakt
Wat die onscherpe voorgrond en bootje betreft...kan ik wel inkomen.
Bedankt voor het kijken en reageren!
Gr Pascale
Ik heb je foto eens bekeken in PS en zag dat histogram helemaal naar rechts stond, had de schuiver van donkere tinten eens naar de plek gebracht waar het moet staan en het beeld zag er beter uit. En dan met saturatie enkel het blauw wat teruggetrokken. miss eens proberen?
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment