Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een uitzicht om blij van te worden. Tijdens het fotograferen van de zonsondergang kwamen er ineens 3 kinderen in het water spelen. Een leuk extraatje dacht ik zelf.
Ook een beetje dubbel gevoel, zo met het zonnetje in beeld horen de flares er wel bij, ga je croppen storen ze echter wel. Ze zijn trouwens wel weg te halen in PS.
Linker gedeelte zeker mooi.
Bedankt voor de reactie, ik had in PS al wat geprobeerd om het weg te halen, maar kreeg het niet netjes voor mekaar.
Iemand die een poging wil wagen? Ik ga er morgen ook nog wat extra tijd in steken.
Echter, de opgelichte haren van de kids vond ik juist wel mooi icm de zon en de flares. Het geheel zegmaar. Dat je ziet waar het licht vandaan komt. Maargoed.
Volg wel in het commentaar, de lichte plekken trekken veel aandacht weg, de versie van Corre heeft zo een rustige aangename sfeer wel,
groetjes,
Loulou
Moet zeggen dat je dat erg netjes gedaan hebt! Met welk gereedschap als ik vragen mag?
Maarrr, ik twijfel nog steeds of het beter is..... ik vind het lastig.
Moet zeggen dat je dat erg netjes gedaan hebt! Met welk gereedschap als ik vragen mag?
Maarrr, ik twijfel nog steeds of het beter is..... ik vind het lastig.
In PS met clone stamp, afbeelding zeer groot maken zodat je heel precies kunt werken, Geen harde rand gebruiken, ik gebruik zo'n 80% als ik aan de randen van de berg kom zodat je wat dichter kunt komen. Eerst van rechts naar links en dan omgekeerd en bij de overgang van donker naar lichter zet ik de blendmode van de brush op 40 a 50% zodat er een mooiere overgang is.
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment