Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Was voor mij helemaal niet nodig hoor.
Nu ben ik toch het traditionele kader kwijt , en hoewel sommigen het brugje geen meerwaarde vonden vind ik dit nu echt wel.
Als toeschouwer wil ik weten waar het brugje naar toe zou gaan , of moet je het brugje nemen om op de plaats te komen waar je nu staat , kortom het is meer dan een ding en het past ook nog in dit decor.
Een gsm mast zou niet passen , maar dit ?
Wat denk je zelf ?
Was voor mij helemaal niet nodig hoor.
Nu ben ik toch het traditionele kader kwijt , en hoewel sommigen het brugje geen meerwaarde vonden vind ik dit nu echt wel.
Als toeschouwer wil ik weten waar het brugje naar toe zou gaan , of moet je het brugje nemen om op de plaats te komen waar je nu staat , kortom het is meer dan een ding en het past ook nog in dit decor.
Een gsm mast zou niet passen , maar dit ?
Wat denk je zelf ?
Daarom ik geen update zonder brug heb geplaatst bij de ander en aparte topic heb gemaakt. Voor mij die met de brug heeft de voorkeur omdat het nu eenmaal in het decor paste.
Moest het nu een brug zijn die mijn totaalbeeld verstoord zou ik gewoon aan de andere kant gaan staan of gewoon de foto niet maken. Maar bij de andere vanonder bekeken tot vanboven klopte het plaatje, alles was zichtbaar en had dat extraatje waarbij je zoals je zegt zou je die brug moeten gebruiken of wat zou die naartoe gaan? Een beetje mysterie in de plaat kan geen kwaad Het nodigd uit om te fantaseren.
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment