Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heide Sunset .
Collapse
X
-
-
Re: Heide Sunset .
Mooi het licht op de heidebloemetjes!
Gr Pascale
-
Ik kan de donkere partijen wel hebben, dat heb je nu eenmaal met diepe zonsondergangen en er is nog voldoende detail. De sprietjes, tjah, minder was mooier geweest maar het stoort me niet echt. Overall vind ik het een heel geslaagde sfeerplaat, die de muggebeten zeker meer dan waard geweest is (maar ach, daar heb IK natuurlijk geen last van ) erg mooi
Comment
-
Erg mooi. , donkere partijen storen mij ook absoluut niet.
De muggen, verschrikkelijk he, was er vorige week s `morgens in mijn korte broek, geloof wel 20 muggenbeten. Als je even stilstond zaten er gelijk 3-4 op je.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtIk kan de donkere partijen wel hebben, dat heb je nu eenmaal met diepe zonsondergangen en er is nog voldoende detail.
bedankt voor de heldere interpretatie !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk bericht........Vind dat er nu al redelijk wat licht zit op de voorzijde van de heidestruik omdat de zandweg achter mij een beetje dienst deed als reflectiescherm .
begreep dat licht al niet.
mooie opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtdat heb je idd goed gezegd Codon ; mochten er geen donkere partijen zijn was dit een dagopname geweest of zou er ingeflitst zijn .Vind dat er nu al redelijk wat licht zit op de voorzijde van de heidestruik omdat de zandweg achter mij een beetje dienst deed als reflectiescherm .
bedankt voor de heldere interpretatie !
Hier vind ik de donkere stukken al starten boven de bloemetjes en helemaal rond de vijver gaan, het enige dat je ziet is wat takken en blaren die net boven de bomen uitsteken. Daar had ofwel nog een krachtig element bij mogen zitten (bv een hoge boom,...) ofwel meer detail (vb verloop filter).
gr
Jelle
Comment
-
Comment