Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooie compo! Ik begrijp de sfeer die je er wil in leggen met de bewerking (en die past bij het beeld) maar je hebt het effect te ver doorgetrokken, waardoor het er te dik op ligt.
Heel mooie compo! Ik begrijp de sfeer die je er wil in leggen met de bewerking (en die past bij het beeld) maar je hebt het effect te ver doorgetrokken, waardoor het er te dik op ligt.
Volledig mee eens!
Had anders wel mooi geweest.
Gr Pascale
Bedankt iedereen voor de reacties.
De lucht is er niet ingeplakt, maar de originele opname was zo flets dat ik misschien inderdaad een beetje ver ben gegaan in mijn bewerking om er iets "speciaals" van te maken.
Foto is tijdens een wandeling snel snel gemaakt toen ik mij omdraaide dus de belichting was niet ideaal enz...
Vermits ik eigenlijk een tekenaar ben die nu ook wat met fotografie aan de slag wil, wil ik er misschien nog teveel een "kunstwerkje" van maken.
Ik ga eens kijken of ik met een iets natuurlijkere bewerking tot een interessant resultaat kan komen.
Groeten
Kurt
Canon 600D - Tamron 17-50 f/2.8 non VC - Canon EF 70-200mm f/4 - Canon EF 85mm f/1.8 - Canon EF 50mm f/1.8
Comment