Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haspengouws zicht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Haspengouws zicht

Canon 600 D - Tamron 17-50mm F2.8
    ISO100 - 17mm - f/10 - 1/320sec
    Canon 600D - Tamron 17-50 f/2.8 non VC - Canon EF 70-200mm f/4 - Canon EF 85mm f/1.8 - Canon EF 50mm f/1.8

Re: Haspengouws zicht

Goed van compo maar de bewerking zegt me niets
    Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

mooi van compo idd, de bewerking ook niet mijn ding...Zonder de bewerking zou ik hem veel beter appreciëren denk ik
      facebook

500px

Comment

heb je de lucht er later ingeplakt...?
        die (lucht) is nl wat ik niet mooi vind aan deze opname.
        lokatie en compo OK.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel mooie compo! Ik begrijp de sfeer die je er wil in leggen met de bewerking (en die past bij het beeld) maar je hebt het effect te ver doorgetrokken, waardoor het er te dik op ligt.
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
            Heel mooie compo! Ik begrijp de sfeer die je er wil in leggen met de bewerking (en die past bij het beeld) maar je hebt het effect te ver doorgetrokken, waardoor het er te dik op ligt.
            Volledig mee eens!
            Had anders wel mooi geweest.
            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
              volg hier ook en tantine
              groetjes Ingrid

Comment

Bedankt iedereen voor de reacties.
                De lucht is er niet ingeplakt, maar de originele opname was zo flets dat ik misschien inderdaad een beetje ver ben gegaan in mijn bewerking om er iets "speciaals" van te maken.
                Foto is tijdens een wandeling snel snel gemaakt toen ik mij omdraaide dus de belichting was niet ideaal enz...
                Vermits ik eigenlijk een tekenaar ben die nu ook wat met fotografie aan de slag wil, wil ik er misschien nog teveel een "kunstwerkje" van maken.
                Ik ga eens kijken of ik met een iets natuurlijkere bewerking tot een interessant resultaat kan komen.

Groeten
                Kurt
                Canon 600D - Tamron 17-50 f/2.8 non VC - Canon EF 70-200mm f/4 - Canon EF 85mm f/1.8 - Canon EF 50mm f/1.8

Comment

Working...
                X