Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ssssssst......+ update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ssssssst......

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
    Ik heb geen vignettering toegepast hoor....waarschijnlijk zie je nog lichtjes de wolken achter de mist.

Bedankt voor het kijken en reageren.
    Gr Pascale
    Wel, ik moet RF toch bijtreden. Ook zie ik in je foto nog een redelijk groot aantal uitgebrande pixels. Tevens ook nog twee sensorvlekken en een banding rond het bootje. KLIK maar bij deze waarschijnlijk veel duidelijker. KLIK
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

prachtige plaat Pascale
      groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
        Wel, ik moet RF toch bijtreden. Ook zie ik in je foto nog een redelijk groot aantal uitgebrande pixels. Tevens ook nog twee sensorvlekken en een banding rond het bootje. KLIK maar bij deze waarschijnlijk veel duidelijker. KLIK
        Heb je nou echt niets beter te doen ....

Prachtplaat tantine , is puur genieten op de muziek van Yann Tiersen op dit eigenste moment.

Grtjs
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
          Heb je nou echt niets beter te doen ....
          Bewijs ik onwaarheden misschien, en neen, ik heb niet beter te doen. Waarschijnlijk overgenomen van andere commentatoren hier op het forum.
          Blijkbaar een gevoelige snaar geraakt. C'est la vérité qui touche, non?
          Zal voortaan alleen nog Waaauuww's en Wwwhoouuww's schrijven, maar hoogstwaarschijnlijk ook helemaal niets meer.
          Een goede chef laat toch ook wel eens een potje aanbranden hé, of niet?
          Voor mij is deze discussie gesloten en heb weer wat bijgeleerd. " Raak niet aan gevestigde waarden "
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Prachtige plaat gewoonweg, ik wou ze gemaakt hebben zoals ze is
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Moderator Note: Beetje opkuis gehouden en vanaf nu enkel en alleen commentaar op de foto graag.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Bewijs ik onwaarheden misschien, en neen, ik heb niet beter te doen. Waarschijnlijk overgenomen van andere commentatoren hier op het forum.
                Blijkbaar een gevoelige snaar geraakt. C'est la vérité qui touche, non?
                Zal voortaan alleen nog Waaauuww's en Wwwhoouuww's schrijven, maar hoogstwaarschijnlijk ook helemaal niets meer.
                Een goede chef laat toch ook wel eens een potje aanbranden hé, of niet?
                Voor mij is deze discussie gesloten en heb weer wat bijgeleerd. " Raak niet aan gevestigde waarden "
                De foto heb ik wat bijgewerkt....sensorvlekken verwijderd (die je niet kan zien op mijn foto maar dankzij jou bewerking wel)en de uitgebrande pixels zijn verdwenen.
                Alleen blijft de banding zoals die is...zie je niet op mijn foto.
                Ik heb die foto in het groot geprint...en die is prachtig!!

O ja...nog iets....ik verwacht geen Waaauuww's en Wwwhoouuww's....in tegendeel....ik verwacht hier opbouwende kritiek en heb daar nooit problemen mee gehad!
                Maar jij gaat te ver...je zoekt naar fouten...fouten die je niet kan zien .....op een heel onterechte manier.....voor mij gaat dit te ver!
                Ik ben maar een hobbyfotografe....en heb er plezier in om te fotograferen...en zelfs om foto's op een bepaalde manier te bewerken....als dat niet meer mag...amai!
                Een goede chef zal nooit zijn geheimen prijs geven......een goede fotograaf ben ik niet maar ik toon mijn geheimen wel....dom van mij!!!
                Misschien is het voor mij het moment om BD te verlaten.........ik post graag foto's....ik laat ze graag zien....maar als ik zo'n reacties krijg dan hoeft het voor mij echt niet meer!

Edje C ...bedankt

Aan iedereen bedankt voor jullie reacties!
                Gr Pascale
                Last edited by tantine; 20 augustus 2012, 10:54.
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Misschien is het voor mij het moment om BD te verlaten.........ik post graag foto's....ik laat ze graag zien....maar als ik zo'n reacties krijg dan hoeft het voor mij echt niet meer!
                  Dat zou pas erg jammer zijn dat je BD zou verlaten
                  . Het zou een verarming voor BD zijn, nee, je foto's zijn niet altijd perfect, maar wel mooi en met gevoel, dat laatste is iets dat weinigen hier gegeven is !
                  En als ze dan eens wauw zijn, dan kan je best ook wauw krijgen, waarom niet.
                  en er zal wel altijd en overal een ongpaste of vergezochte kritiek komen, dat is des mensen en die zijn ook niet perfect hé, mag je niet te zwaar aan tillen
                  Jij toont graag je foto's, hier zijn een massa mensen die ze wel graag zien ... !
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

het is en blijft een topplaat
                    laat je door niemand van de wijs brengen Pascal, jij bent baas over je eigen foto's en deze heeft totaal geen update nodig, je hoeft niet te verbeteren wat al perfect is!
                    groeten, Kristof
                    Canon EOS 5D mkII

Comment

....maar als ik zo'n reacties krijg dan hoeft het voor mij echt niet meer!
                      kom op hè...
                      met zo,n reactie doe je zeker je beroep geen eer aan hoor.
                      gewoon lekker hier blijven.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mag ik nog even zeggen dat ik het een mooi prentje vind?

En kritiek moet kunnen eh, daar is dit forum ook voor. Wat iedereen er van denkt of er mee doet is ieders eigen zaak dan weer...
                        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Weet je wat?....laten we maar een slotje op zetten....waar ik mij nu druk over maak....op naar de volgende zou ik zeggen!
                          Bedankt Frakske, stoffograaf, Bouk en parrotman voor jullie steun!
                          Graag geen reacties meer op de comments van Heylo of die van mij....bedankt!
                          Gr Pascale
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Moderator Note: Waarom zou hier een slotje op moeten?
                            Kunnen we ineens op alles een slot zetten. Slotje geweigerd dus.
                            Maar mag ik met aandrang verzoeken het commentaar te beperken tot de foto?
                            Meningsverschillen kunnen via PM geregeld worden.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

En wij dan...?
                              Mogen wij niet meer in stilte genieten van je foto's ?
                              Wist je trouwens dat de negeerlijst hier op BD een prachtige tool is ?

Wat betreft de foto, deze is nu ook niet direct mijn grote favoriet maar dat is gewoon een kwestie van smaak want technisch is deze wel goed.
                              Ik kijk alweer uit naar je volgende.
                              www.photo-rudi.be

Comment

Ontdekt in de HoF.

Een héle mooie (die eerste versie). Proficiat.
                                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                                X