Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aurland + update
Collapse
X
-
-
Re: Aurland
Zalige prent
Comment
-
Da's ook weer een hele mooie ! Compo en uitvoering!Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
-
Zalige foto zonder meer.
Toch een beetje spijtig dat de linker bovenhoek niet mee wil. Niettegenstaande, ....Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Ben even je vorige foto gaan bekijken en ik moet toch wel zeggen dat ik die eigenlijk beter vond. Wat er mij precies stoort aan deze foto? De rotsen lijken blauw en detailloos, het groen ziet er giftig uit. En dat was niet zo bij die vorige (die aandachttrekkers op lijn neem ik er dan graag bij)
groeten
Maarten
Comment
-
Heel mooi op het onnatuurlijke groen na (vooraan)
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Zeer mooi Jos, polafilter gebruikt? zou miss het groen kunnen verklaren, heb dat ook voor 1 minpuntje zou links onderaan dat hoopje gras proberen weg te shoppen maar wel niets croppen want dan verlies je die mooie lijnen van het gras in de voorgrond.Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
-
ga hier ook voor de voorgrond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Wat mij er hier het eerst opviel is die witte li bovenhoek...vraagt te veel aandacht.
De rest is heel mooi...ook van comp.
Ik zou toch eens proberen ofwel li wat donkerder maken of wat croppen.
Gr Pascale
Comment
-
Iedereen bedankt voor alle reacties, en goede tips.
Heb een update geplaatst, Heb alle aangegeven punten er in meegenomen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtIedereen bedankt voor alle reacties, en goede tips.
Heb een update geplaatst, Heb alle aangegeven punten er in meegenomen.
Het groen is idd wel beter nu moet ik eerlijk toegeven, maar het stoorde mij niet in de originele. Dus...de originele!
Comment
Comment