Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Minnewater
Collapse
X
-
-
Re: Minnewater
mooie weerspiegeling.
denk wel een te laag (in getal) diafragma.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtcompo met weerspiegeling heel mooi, maarer mocht wat meer contrast in het beeld zitten. Beetje jammer van de wat saaie lucht.
(P.S. nog een opvallend sensorvlekje rechts boven)Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtBedoel je niet linksboven?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichteeuh jaHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtTenzij je met je rug naar het scherm stond???
Inderdaad opvallend vlekje, maar verder wel mooi klassiek prentje
Comment
-
Soms moet je niet ver gaan om mooie foto's te maken....daar zal ik toch eens moeten gaan!
Heb zo het gevoel dat de horizon wat helt naar re....maar het kan gezichtsbedrog zijn.
Mooie reflectie en kleuren!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtSoms moet je niet ver gaan om mooie foto's te maken....daar zal ik toch eens moeten gaan!
Heb zo het gevoel dat de horizon wat helt naar re....maar het kan gezichtsbedrog zijn.
Mooie reflectie en kleuren!
Gr Pascale
Rest kan perspectief zijn. Bedankt om mee te denken.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Mooie foto van een evenzo mooie locatie.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment