alvast bedankt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
pastel in de lucht
Collapse
X
-
-
Re: pastel in de lucht
Hele mooie lucht, de rustige voorgrond past hier ook goed bij.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Inderdaag mooie lucht. De boompje in het middenveld komen er op mijn scherm niet duidelijk uit.
gr,
Comment
-
Is dat een foto van gisterenavond? Heb hier toen ook staan kijken naar de fenomenale kleuren in de lucht. Jammer dat ik niet weg kon om er fotos van te maken.
Zeer knap! maar moet Medussa volgen ivm de boompjes.
groeten
Maarten
Comment
-
zo,n mooie lucht en dan er maar zo weinig van in beeld brengen door het gekozen formaat....jammer.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk berichtInderdaag mooie lucht. De boompje in het middenveld komen er op mijn scherm niet duidelijk uit.
gr,
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk berichtDe boompje in het middenveld komen er op mijn scherm niet duidelijk uit.
yep,lol
Oorspronkelijk geplaatst door [Maarten] Bekijk berichtIs dat een foto van gisterenavond?
neen was vorige week
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtzo,n mooie lucht en dan er maar zo weinig van in beeld brengen door het gekozen formaat....jammer.
er waren te veel storende dingen bouk,was al lang blij dat ik er iets onder kreeg
allen dank om te kijken en com...eos 600 d
lens 18-135 canon 10-22canon
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtDe lucht is te mooi voor het landschap. Of hoe moet ik dat zeggen? Op mijn
pc moet ik scrollen en dat doe je door een prachtige lucht en dan...
yepeos 600 d
lens 18-135 canon 10-22canon
Comment
Comment