Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lava Arch
Collapse
X
-
Lava Arch
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Lava Arch
Jij heb gelijk over de basalt. Ik ben zeker gezakt voor mijn geologie examen. Deze is van een van de niet toeristische delen van IJsland, namelijk Raudanes op de noord kust, ergens onder Raufarhofn. We hebben daar een wandeling gemaakt.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtJij heb gelijk over de basalt. Ik ben zeker gezakt voor mijn geologie examen. Deze is van een van de niet toeristische delen van IJsland, namelijk Raudanes op de noord kust, ergens onder Raufarhofn. We hebben daar een wandeling gemaakt.
En trouwens, niks gezakt voor geologie, die basalt onstaat doordat lava langzam afkoelt. De richting van de basalten wordt bepaald door het temperatuursverloop van de lava. Dus het is wel degelijk lava hoor
Comment
-
Mooie deze.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooi, mocht iets meer contrast gehad hebben op de steengedeeltes voor mij. Jammer dat je de boog niet volledig los kon krijgen van de achtrgrond maar je kunt op een bepaald moment niet hoger natuurlijk...
Comment
-
Comment