Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
AfterThe Rain II - update
Collapse
X
-
-
Re: AfterThe Rain II .
wel mooi maar, ben niet zo gecharmeerd van de hier gebruikte camerainstelling.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Heel mooie wolken maar de kleuren zien me er niet echt natuurlijk uit...ook twijfel ik over de horizon...te centraal vind ik.
Gr Pascale
Comment
-
Laat ik het zo zeggen, Beetje vreemd maar wel lekker die kleurtjes.
Volg betreft de horizon, mocht je croppen zou ik de onderkant pakken, tot de grootse onderste steen weg valt.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Zo vreemd maar wel héél mooi voor mij (smaken eh)
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtLaat ik het zo zeggen, Beetje vreemd maar wel lekker die kleurtjes.
Volg betreft de horizon, mocht je croppen zou ik de onderkant pakken, tot de grootse onderste steen weg valt.
toch bedankt voor de suggestie .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtJos , snap wat je bedoelt (2/3 regel) ; heb eens een crop gedaan maar dan valt het mooie van de golf die het zand raakt weg en krijg je een helemaal ander sfeer. (je moet zelf nog maar eens scrollen ) .
toch bedankt voor de suggestie .Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
wat compo zou ik niets aan veranderen, wat lucht zou ik hem wel eens opnieuw doen meerbepaald dat rode en blauwe. wat ik wel leuk vind zijn die luchthozen in de horizon rechts.Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
-
-
Bevreemdend maar wél mooi
Comment
-
Ik vind de voorgrond fantastisch. De kleuren en lijnen in het water. Net een schilderij.
Net daarom vind ik de wolken niet zo geslaagd. Die trekken je terug in de realiteit. Foto zou mooier geweest zijn mocht het niet zo'n mooi weer zijn in de verte. Het rood en geel wringen een beetje.
Dat de horizon in het midden ligt vind ik geen probleem. Past heel goed in dit beeld.
Comment
Comment