Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Purple Heather. + update
Collapse
X
-
-
Re: Purple Heather.
de sfeer hier mooi vast gelegd
Comment
-
Pascal, Ingrid, Mathias. Bedankt voor de toffe reacties.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtSterke compo ook met die zon achter de boom wat uitmondt in die schaduwlijnen...
Gr Pascale
Comment
-
-
Mooi van compositie. Het uitgebrande zonnetje op de achtergrond werkt toch een beetje storend. Vraag me trouwens af , of uitgebrande zon bij tegenlicht opnames hier bij de kenners acceptabel zijn.
Mooie foto trouwens . Ook akkoord met Tantine qua voorgrond.
gr,
Comment
-
Pascale, Leon, Bedankt voor het reageren.
Update geplaatst met opgehelderde voorgrond, wel tegelijk ook wat meer contrast gestoken gezien ik hem anders te flets vind worden.
Uitgebrande zon bij tegenlicht is wel eens meer te sprake geweest, mijn gedacht is toch wel dat als je zelf niet met je blote oog recht in het zonnetje kan kijken deze best uitgebrand mag zijn. Echter wolken in de lucht die uitgebrand zijn stoor ik wel behoorlijk aan.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Bedankt voor je update....vind ik beter
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtPascale, Leon, Bedankt voor het reageren.
Update geplaatst met opgehelderde voorgrond, wel tegelijk ook wat meer contrast gestoken gezien ik hem anders te flets vind worden.
Uitgebrande zon bij tegenlicht is wel eens meer te sprake geweest, mijn gedacht is toch wel dat als je zelf niet met je blote oog recht in het zonnetje kan kijken deze best uitgebrand mag zijn. Echter wolken in de lucht die uitgebrand zijn stoor ik wel behoorlijk aan.
voorgrond hoefde van mij niet opgelicht, vond het origineel al zeer goed...
Comment
-
-
Knappe opname Jos!Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
Comment