Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heerlijke mistige ochtendplaat met mooie lijnen. Ik begrijp de discusiie wat betreft de bloemen. Persoonlijk vind ik de "foute kleuren versie" heel erg mooi. Ik snap goed dat er mensen zijn die het willen zien zoals het is. Maar ik vind de kleuren bijdragen aan de sfeer en dan is het voor mij toch minder belangrijk of dingen zijn zoals ze zijn. In een boek waar het gaat om "soorten" is dit uiteraard heel belangrijk maar hier zijn we om te genieten van foto's en is de realiteit in mijn ogen minder belangrijk. hoe dan ook een mooie foto.......met welke kleuren dan ook
Comment