Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Update met aangepaste witbalans voorgrond een tikje donkerder.
Eéntje vanuit Turkije nabij Demirkazik. Uitgestrekte gebieden waarin deze imker zijn ding deed. Ik vond het wel leuk om zo diepte in het beeld te creëren. Het geweldige uitzicht zal me altijd bijblijven.
Zeer knappe compo met natuurlijke lijnen die je de dieptewerking enorm goed doen.
Mag van mij nog wel wat extra contrast, vind hem een tikkeltje flets nu.
Zeer knappe compo met natuurlijke lijnen die je de dieptewerking enorm goed doen.
Mag van mij nog wel wat extra contrast, vind hem een tikkeltje flets nu.
Inderdaad heerlijke diepte en een adembenemend zicht !!!
Maar ik val ook een beetje over de toonzetting van je foto...
Ik denk niet dat het contrast moet verhoogd worden (zoals Jos opmerkt), maar eerder dat het beeld te helder is ontwikkeld. En bij twijfel dan zeker toch de voorgrond...
Ik begrijp dat je de onmetelijke helderheid van het moment wil benadrukken, maar het gaat toch ten koste van de kleuren...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik denk niet dat het contrast moet verhoogd worden (zoals Jos opmerkt), maar eerder dat het beeld te helder is ontwikkeld. En bij twijfel dan zeker toch de voorgrond...
Hier volg ik, de voorgrond is wat overbelicht.
Zeer knappe foto anders!
Inderdaad heerlijke diepte en een adembenemend zicht !!!
Maar ik val ook een beetje over de toonzetting van je foto...
Ik begrijp dat je de onmetelijke helderheid van het moment wil benadrukken, maar het gaat toch ten koste van de kleuren...
Greetz, Kariboe
Volg ik, en ook : knappe compositie, de diepte is inderdaad straf weergegeven.
Comment