Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Drielingvennen net voor zonsopkomst
Collapse
X
-
Drielingvennen net voor zonsopkomst
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Drielingvennen net voor zonsopkomst
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht...........
Zijn die bomen daar dood? Nogal weinig bladeren voor de moment van 't jaar..
...........
wel een mooi plaatje met voor mij net iets te veel voorgrond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Bedankt Dries en Bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtZijn die bomen daar dood? Nogal weinig bladeren voor de moment van 't jaar..
Om eerlijk te zijn vind ik het nu zelfs wel mooi, die dode takken zo.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
knappe opname, de compo is heel goed
met die twee rechtse bomen los zou het nog beter geweest zijn, maar er staat er nog een naast zie ik, dus het zal niet mogelijk geweest zijn zeker?groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Prachtig plekje! Ook mooie foto! Compositietechnisch misschien iets naar links, maar ik ben benieuwd naar een plaatje geschoten bij het water daar!portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht...wel jammer dat deze dorre boom tegen de rand staat en niet los..Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtknappe opname, de compo is heel goed
met die twee rechtse bomen los zou het nog beter geweest zijn, maar er staat er nog een naast zie ik, dus het zal niet mogelijk geweest zijn zeker?
Oorspronkelijk geplaatst door SjoerdNikon Bekijk berichtPrachtig plekje! Ook mooie foto! Compositietechnisch misschien iets naar links, maar ik ben benieuwd naar een plaatje geschoten bij het water daar!Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Tof plaatje en de dorre bomen zijn een meerwaarde, behalve dat stukje van die derde.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtknappe opname, de compo is heel goed
met die twee rechtse bomen los zou het nog beter geweest zijn, maar er staat er nog een naast zie ik, dus het zal niet mogelijk geweest zijn zeker?
Comment
-
Comment